Catharinakathedraal

Afscheid Koos Drost als bestuurslid

30 september 2022

De afsluiting van het KKU zomerseizoen 2022 betekent ook het afscheid van Koos Drost als bestuurslid van Stichting KKU. Een grote verandering, want Koos is bijna niet meer weg te denken bij KKU. Koos begon in 2000 als vrijwilliger in de Jacobikerk en heeft zich sindien vol toewijding ingezet om het toenmalige project KKU uit te bouwen tot de huidige stichting. In 2010 trad zij toe tot het bestuur. Als wij haar vragen naar haar mooiste herinneringen aan KKU, heeft zij haar antwoord snel klaar:

"Het was een hele leuke tijd, ik kan niet anders zeggen. Met name het contact met de vrijwilligers vind ik onzettend belangrijk, waarvan het hoogtepunt van elk jaar toch wel de leuke excursie was. Ik zeg altijd, je doet het met elkaar en met plezier. Bij Stichting Kerken Kijken Utrecht ben je geen ik maar een wij. En dat blijft hopelijk nog vele jaren zo!"